
Muziekvereniging Meierijstad sluit seizoen feestelijk af
Recreatie en Toerisme 175 keer gelezenEERDE | Muziekvereniging Meierijstad sluit het muzikale jaar op 4 juli af met een sfeervol terrasconcert bij De Brink. Het programma begint om 18.00 uur en staat in het teken van muziek, waardering en samen genieten.
Tijdens het concert treden de Toontoppers, de Slagwerkgroep en het Harmonieorkest op. Het publiek kan rekenen op een afwisselend muzikaal programma dat past bij deze bijzondere afsluiting van het verenigingsjaar. Het concert vindt plaats op het buitenterras, waardoor bezoekers in een ontspannen sfeer kunnen luisteren en genieten.
Een bijzonder moment tijdens de avond is de huldiging van de jubilarissen. De vereniging zet haar trouwe leden graag in het zonnetje en viert hun jarenlange inzet en betrokkenheid.
Na afloop van het concert is iedereen welkom om gezamenlijk de voetbalwedstrijd te kijken op het grote scherm in De Brink: een sportieve afsluiting van een muzikale avond.








